BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 26, 2010

i-city i'm coming ..

minggu lepas aku balik umah setelah selesai kelas aku di ump tercinta tu..
pastu ari ahad aku balik ump balik sebab ada yang tak setel lagi.
dalam perjalanan nak balik ump, aku tengok jalan aku balik 1 hala ngan jalan nak ke i-city..

aku pe lagi, cakap la ngan kamil ,singgah i-city jap sebelom balik.
mulemule die taknak.
memang die ngelak bagai nak rak.
aku pe lagi, gunakan takitik aku la iaitu merajuk..
agaknye die tgk aku pn dh monyok dh muke aku ni, las2 die bawak jugak..
lme gak la duk kat sne.
xhenti2 tangkap gambar..
sonok sangat g sne..

yang kamil lak, dalam tak nak g tadi, sampai xnk balik lak..
hahah..
xpuas sangat g aritu tapi xpe at least dapt gak g..

thnks sayang ;; ahmad kamil bin miskam



ni tempat yg aku suke kat i-city...

ni aku rse mcm kat tempat snow je


0 comments: