BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 17, 2010

:: selamat kembali ke universiti malaysia pahang ::

aku dh balik ump ari selasa ari tu..
aku dh masuk tahun akhir and skang merupakan cabaran tuk aku.
sebab mcm2 kne wat tuk sem ni..
hope sume settle ngan baik la sem ni.

kehidupan aku kat ump skang ni dh berubah skit..
nk tau pe?? huu.. mcm la korang nk tau sgt kn psl aku..
tp aku nak cite jugak..
yang berubah skang ni adalah insan yang aku sayang sudah tidak ada disisi aku lg..
idop aku jd sunyi, xtentu arah,resah, gelisah..
sume ade la..

kalo nk di ikutkan die xla jauh mane dr aku..
cume die pindah kat kampus yg kat pekan je.
tp tu la, dr sem 1 lg aku selalu ade dia n die selalu ade ngan aku.
ari2 aku jmpe die..
cume skang je lain skit. dlm seminggu jmpe skali je..
tp minggu ni jmpe 2 kali sebab xbz lagi..
nnt dah bz mungkin seminggu skali je.

0 comments: