BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

behave leh x ??

sumpah aku memang dh muak gler ngan ko. dh muak dengan sikap ko yang agak hipokrit. ko ingat aku ni sape, aku maybe ak tak kisah kalo ko tek tego aku pun, tapi yang aku kisah skang ni ko berubah macam ni sebab jantan yang sebenarnye tak layak tuk ko. ko leh cari yang leh baik dari die. kite sebagai pompan tak payah la nak tunjuk sangat yang kite tak leh kalo tak laki. tu salah namenye !! nanti laki akan pijak pale kite, ala.. macam mane die wat kat ko sekarang ni. maap kalo ko terasa.

lagi 1, aku just nk cakap ngan ko ... (walau ko xbace blog ni pn) kalo sebab aku ko and laki tu jadi punce ko jadi masalah mcm ni, aku minta maap . aku cume bagi pendapat aku je , bagi aku tak salah kalo kite sebagai awek nak tnye "apa dia wat ?? kua nagn sapa ?? n so on " kite ada hak k. kite tanya sebab sayang n sememang nye care pasal die. mungkin bagi boyfie aku leh terima bile aku wat mcm tu. yela, sebab masing.masing ade pendapat masing. n cara tuk terima kritikan org .

tp kan aku terpikir, sepatutnye bf ko xpatot nak melenting bile tnye soklan mcm tu. n rsenye die leh pk sndiri kot npe kite slalu nak amik tau pasal die. kalo betul die xcurang, npe nak melenting kan ?? pikir.pikir la ye ..

0 comments: