BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 31, 2010

maap again ..

maap sekiranya kalo aku dh wat ko kecewa .. tapi aku mmg sakit ati ngan ko. sume aku dh explain dan terpulang tuk menerima .. hutang ko pn aku dh bayar n setel antara ko dan aku .. kalo sebab laki yang buatkan perangai ko jadi berubah , aku rase ko silap .. ok, aku xde hak tentang diri ko.

lagi 1 ,jangan cakap aku xpaham ko, seolah2 macam ko paham sangat aku mcm mane .. ko kate aku moody xtentu pasal , bile aku diam ko kate aku moody , xkan la setiap mse n setiap detik kne cakap , kene senyum , kene gelak. aku pn nk privacy aku sendiri .. mungkin kadang2 aku diam sebab aku xde benda nak cakap ngn ko .. xsangke lak itu jadi isu tuk ko .. lagi 1 yang pasal pintu , ko dh tau pintu tu memang akn tertutup kuat kalo xtahan pintu 2 .. memang akan berdentum kuat kalo terlepas .. aku dh makin xpahm ngn ko ni .. lagi 1 jgn babitkan org lain , skang masalah skang antara kite berdua .. 2 je ..

0 comments: