BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 29, 2010

sorry ok ??

maap sekiranya wat ko terasa ngn pe yang aku dh wat kat ko. dan aku terpakse tuk remove ko dari fb aku. bukan sebab aku marah, aku benci ,bukan sebab itu sebenarnya .. sebab yang sebenarnya adalah aku rase ko bukan kawan aku sekarang .. aku nak member aku yang mcm dulu. bukan yang macam sekarang , bile ko rase nak tego aku, ko tego, kalo x, aku jalan sebelah pn ko wat bodo. bile dh mcm tu aku lak rase macam aku tertanye nape ko mcm ni ..

serius aku cakap, aku dh makin tak kenal ko .. mungkin aku kan layan ko bile ko dh stabil n bile perangai ko dah ok.. ok, aku paham sepatotnye bg semangat kat ko bile ko susah , tapi kalo aku bg semangat pn kat ko, kalo ko sendiri tak tolong diri ko, aku memang tak leh nak watpe .. serius aku dh makin menyampah ngn perangai ko skang .. mungkin aku xde hak nak menilai ko, tp suke ati aku la kan ..

ok, aku pn dh malas nk cite pasal ko kat blog aku ni banyak2.. sakit lak mate aku n makin sakit lak ati aku ni..

0 comments: